Jak efektywnie zarządzać wizerunkiem, zbudować jego spójny obraz, ale też co robić w sytuacjach kryzysowych i jakie są największe wyzwania w promowaniu miast, gmin czy powiatów w XXI w. Na te i inne pytania odpowiedzi poznają uczestnicy VII Kongresu Promocji Mazowsza. W tym roku spotkanie przedstawicieli mazowieckich jednostek samorządu terytorialnego oraz ekspertów i praktyków marketingu odbędzie się dzisiaj (8 czerwca) w Warszawie.
Tematem przewodnim VII Kongresu Promocji Mazowsza będzie marka. W tym roku uczestnicy kongresu będą mogli wziąć udział w czterech blokach tematycznych. Pierwszy, który poprowadzi Jarosław Górski, z Europejskiego Instytutu Miejsc BEST PLACE poświęcony będzie Zarządzaniu marką. Rola systemu identyfikacji wizualnej i znaczenie architektury dla tożsamości miejsca będą tematami drugiego bloku – Marka w przestrzeni.
Ciekawie zapowiadają się tegoroczne warsztaty dotyczące wykorzystania danych z monitoringu portali społecznościowych na potrzeby promocji samorządu czy te dotyczące komunikowania się przy pomocy Youtube’a. Uczestnicy kongresu mają do wyboru trzy tematyczne warsztaty. Spotkanie zamknie dyskusja o promowaniu się miasta, gminy czy powiatu przez inicjatywy sportowe czy wydarzenia kulturalne w ramach bloku Kultura i sport.