VI Kongres Promocji Mazowsza odbędzie się w dniach 27-28 października w Płocku. Wypracowanie silnej marki miejsca, warunkuje sukces na wielu płaszczyznach. Przekłada się zarówno na atrakcyjność turystyczną i inwestycyjną okolicy, ale również na satysfakcję mieszkańców. O tym jak wykreować markę miejsca i nią zarządzać będą rozmawiali uczestnicy spotkanie, które organizowane jest przez samorząd województwa mazowieckiego.
Swoimi opiniami, doświadczeniami i wiedzą z przedstawicielami mazowieckich samorządów podzielą się eksperci zajmujący się marketingiem terytorialnym i budowaniem marki. Pojawią się m.in. takie zagadnienia jak: teoria 'Wysp i Archipelagów” – czyli synergia działań jako przepis na sukces; 'Stolica i Okolica” – czyli relacja Warszawy i regionu; 'Sustainable Development – Point of View” – stosowanie filozofii zrównoważonego rozwoju czy 'Aktywiści w akcji” – czyli jak polityka społeczna, kulturalna i obywatelska stają się dźwignią rozwoju społeczności lokalnych. Nie zabraknie także wskazówek dotyczących event marketingu oraz mediów społecznościowych.