Osoby, które wykupiły wycieczkę w biurze podróży Alfa Star przed 17 września 2014 r. mogą składać wnioski o roszczenia tylko do jutra – 16 września br. Wszystkie niezbędne dokumenty i formularze znaleźć można na stronie urzędu marszałkowskiego – informuje Marta Milewska, rzeczniczka prasowa UM WM.
Jak wynika ze wstępnych kalkulacji gwarancje, którymi dysponowało biuro podróży powinny wystarczyć na pokrycie zarówno kosztów sprowadzenia turystów do kraju, jak i ewentualnych roszczeń poszkodowanych klientów.
Pozostali klienci biura Alfa Star mają więcej czasu na składanie roszczeń. Osoby, które wykupiły wycieczki między 17 września 2014 r. a 16 stycznia 2015 r., mogą składać roszczenia do 16 stycznia 2016 r. Najwięcej czasu na składanie roszczeń mają klienci, którzy wykupili usługę w Alfa Star po 17 stycznia br. – termin na ubieganie się o roszczenie upływa we wrześniu 2016 r.
Klienci mogą również uzyskać informacje w urzędzie marszałkowskim (22) 59 79 544; (22) 59 79 543; (22) 59 79 540. Uruchomiony został także specjalny adres mailowy: [email protected].