back to top
3.3 C
Ostrołęka
wtorek, 26 listopada 2024 r.

Pożegnanie z Orłami

REKLAMA

W środę 30 maja odbędzie się jubileuszowa 10 edycja akcji Orły Ostrołęki.

REKLAMA
Fotograf ślubny Malwina Łuba

W tym roku szkoły zgłosiły do konkursu 62 kandydatów. I LO im Bema zgłosiło – 15 uczniów, II LO in. C.K. Norwida – 8 uczniów, II Społeczne LO im.T. Halika -8, III LO im. Unii Europejskiej – 8, Liceum Klasyczne- 1 uczennicę, ZSZ nr 1 – 4, ZSZ nr2 – 5, ZSZ nr 3 – 7, ZSZ nr 4 – 6 uczniów.

Wszystkich kandydatów wraz dyrektorami szkół, wychowawcami, rodzicami i przyjaciółmi serdecznie zapraszamy na uroczysty finał X edycji akcji, który odbędzie się dnia 30 maja /środa/ o godz. 18.00 w Hotelu nad Narwią. W programie występ kabaretu Szuje i zespołu Droga na Ostrołękę. Po części oficjalnej około godz. 20.00 odbędzie się dyskoteka , na którą zapraszamy wszystkich maturzystów rocznik 2012. /Wstęp z legitymacją szkolną./

To już 10 lat! Akcja rozpoczęła się w 2003 roku jeszcze w firmie Intercell, od 2005 roku kontynuowana jest przez Stora Enso Poland. Przez 10 lat w konkursie pojawiło się około 500 uczniów ze wszystkich szkół średnich Ostrołęki. Co roku nagradzanych było 10 maturzystów, oznacza to, że ponad 100 uczniów uzyskało tytuł Orła Ostrołęki i nagrody 100 000 zł łącznie. Niemal drugie tyle otrzymało różnego rodzaju wyróżnienia.

Jako pracodawca chcieliśmy promować i nagradzać postawę solidnej pracy, pokazywać młodym ludziom, że jest to wartość ceniona przez świat dorosłych, ale też wskazywać wychowawcom, że sukces to nie tylko wysoka średnia lecz także różnorodne pasje i zainteresowania, które budują charakter i osobowość młodego człowieka. W pracy bowiem ważne jest nie tylko solidne wykształcenie ale także kreatywność (tego młodych ludzi uczy np. kultura, sztuka), umiejętność pracy w zespole czy odporność na stres (tego uczy np. sport), zaangażowanie i dyspozycyjność (uczy tego np. wolontariat czy udział w akcjach społecznych) .Te umiejętności młodzież zdobywa nie tylko w szkole, ale także na różnych zajęciach poza szkołą. Uważaliśmy, że ważne jest aby te wartości promować, po to by młodzież była lepiej, wszechstronniej przygotowana do dorosłego życia i wymagań jakie stawia np. praca zawodowa.

 

Będzie to X… i ostatnia edycja akcji. W przyszłym roku planujemy rozpocząć nowy program sponsorski adresowany do lokalnej społeczności.

 

Maria Rochowicz

Biuro Promocji i PR

 

Czytaj więcej

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Serwis radiooko.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez internautów, gdyż należą one do osób, które je zamieściły.

REKLAMA

Ostatnie wiadomości

SPORT

POLITYKA

0
Będziemy wdzięczni za wasze przemyślenia, prosimy o komentarzex