back to top
26.1 C
Ostrołęka
piątek, 20 września 2024 r.

Podsumowanie funkcjonowania calodobowej infolinii mazowieckiego NFZ

REKLAMA

Ponad 21 tys. połączeń, średnio 680 rozmów każdego dnia – to bilans pierwszego miesiąca funkcjonowania nowego numeru infolinii NFZ Mazowsze. Od 1 stycznia br. pod numerem (22)  456 74 01 konsultanci Funduszu udzielają zainteresowanym wyczerpujących informacji 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

REKLAMA
Fotograf ślubny Malwina Łuba

Najczęściej ubezpieczeni pytają o to, jak wyrobić Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), jak wyjechać na leczenie do uzdrowiska w ramach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego oraz proszą o pomoc w znalezieniu placówek, w których można się leczyć w ramach NFZ.

Pierwszy telefon konsultanci nowej infolinii NFZ Mazowsze odebrali już 1 stycznia o godzinie 6.59. Tego dnia z prośbą o pomoc zwróciło się do płatnika jeszcze 18 ubezpieczonych. 31 stycznia nasi konsultanci odebrali już ponad 800 telefonów.

Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem mazowieckiego Funduszu wyniósł w styczniu 1,04 minuty. Skuteczność odebranych połączeń – 90,41 proc. – poinformowała Agnieszka Gołąbek, rzecznik prasowy NFZ Mazowsze.

Czytaj więcej

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Serwis radiooko.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez internautów, gdyż należą one do osób, które je zamieściły.

REKLAMA

Ostatnie wiadomości

SPORT

POLITYKA

0
Będziemy wdzięczni za wasze przemyślenia, prosimy o komentarzex