Podczas wczorajszej sesji Rady Miasta (27 grudnia) Radni uchwalili nowe zasady gospodarowania odpadami, które będą obowiązywały od 1 lipca 2013 roku.
Radni zdecydowaną większością poparli zaproponowane projekty uchwał dotyczące:
– ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Ostrołęki,
– odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta Ostrołęki, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne,
– podziału obszaru Miasta Ostrołęki na sektory odbioru odpadów,
– metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki opłaty.
Poinformował Wojciech Dorobiński, rzecznik ostrołęckiego ratusza.
Ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi poparło 14 radnych, 1 był przeciwny, a 7 wstrzymało się od głosu.
Fot. www.ostroleka.pl