back to top
10.5 C
Ostrołęka
poniedziałek, 25 listopada 2024 r.

OTWARCIE GALERII BURSZTYNOWEJ – NAJWIĘKSZEGO OBIEKTU HANDLOWEGO W OSTROŁĘCE

REKLAMA

29 maja 2014 r. otwarta zostanie Galeria Bursztynowa, największe w Ostrołęce i w promieniu 110 km, nowoczesne centrum handlowe. Deweloperem jest firma Narev Inwestycje. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację jest międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield. W związku z ogromnym zainteresowaniem obiektem inwestor już teraz zapowiada plany jego rozbudowy.

REKLAMA
Fotograf ślubny Malwina Łuba

Galeria Bursztynowa mieści się przy ulicy Gorbatowa i Żebrowskiego w centrum Ostrołęki (ok. 54 tys. mieszkańców). Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi ok. 32.000 mkw., z czego 27.000 mkw. stanowi powierzchnia handlowa. Pełnobranżową dokumentację projektową przygotował arch. Jacek Zub z zespołem działu Zarządzania Projektami firmy Cushman & Wakefield. Inwestycję sfinansował Bank BPS wraz z konsorcjum banków spółdzielczych.

’Zrealizowaliśmy największą inwestycję handlową w Ostrołęce i naszym regionie w promieniu ponad 110 km. Jesteśmy przekonani, że Galeria Bursztynowa przyczyni się do dalszego rozwoju regionu, dzięki bogatej ofercie handlowej i kulturowej oraz nowym miejscom pracy. W naszym obiekcie zastosowano najlepszej jakości rozwiązania zapewniające najwyższy poziom bezpieczeństwa. Zainstalowaliśmy m.in. innowacyjny laserowy system monitoringu ugięcia konstrukcji dachu. Budynek wyróżnia nowoczesna architektura z estetyczną elewacją z płyt ceramicznych” – mówi Roman Tomczak, prezes spółki Narev Inwestycje.

Otwarcie Galerii Bursztynowej podzielone jest na dwie fazy. 23 maja otwarty został market budowlany i ogrodniczy OBI. 29 maja do dyspozycji klientów oddana zostanie pozostała część obiektu, czyli galeria handlowa, wraz z hipermarketem Tesco.

’Ogromne zainteresowanie obiektem już w momencie otwarcia OBI zarówno klientów, jak i samych najemców przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Z niecierpliwością oczekujemy chwili, gdy nasi goście będą mogli skorzystać z pełnej oferty galerii. Wysoka odwiedzalność oraz sygnały ze strony najemców sprawiają, że rozważamy rozbudowę obiektu w niedługim czasie, dając tym samym możliwość ekspansji istniejącym i nowym markom” – dodaje Roman Tomczak.

Galeria Bursztynowa wynajęta jest w 93%. Do największych najemców obiektu należą: Tesco, OBI, RTV EURO AGD, H&M oraz sklepy modowe z grupy LPP (Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp). Inni najemcy to m.in. Martes Sport i 4F (odzież i sprzęt sportowy), CCC i Ray Obuwie (obuwie), Big Star, Diverse, Lavard, Taranko, Tatuum, Top Secret i Quiosque (moda), Rossmann (drogeria), Lechpol (elektronika), Briju (biżuteria), Triumph i Infigo (bielizna) oraz Toy Planet (zabawki). Oferta usługowa obejmuje aptekę, salon prasowy Kolporter, księgarnię, cukiernię, pralnię, kantor oraz salony operatorów telekomunikacyjnych Orange i T-Mobile, a także punkty gastronomiczne.

’Galeria Bursztynowa to obiekt o zasięgu regionalnym. W centrum lokale wynajmują zarówno popularne międzynarodowe sieci handlowe, jak i lokalni przedsiębiorcy. Poziom wynajmu jest wysoki, biorąc pod uwagę obecne warunki rynkowe. Zostały jeszcze pojedyncze lokale o niewielkiej powierzchni, które mogą być atrakcyjne dla lokalnych przedsiębiorców. Planowana przez dewelopera rozbudowa, jeszcze przed pełnym otwarciem obiektu, dowodzi o ogromnym potencjale tego regionu i słuszności decyzji inwestora” – mówi Tomasz Górski, starszy negocjator, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.

Z okazji otwarcia Galerii Bursztynowej przez osiem dni zorganizowane będą różnorodne atrakcje. Klienci będą mogli rozpocząć zakupy 29 maja o godz. 10.00. Każda osoba, która przyniesie bursztyn, otrzyma kubek z logo obiektu.

Przez kolejne dni będzie można wziąć udział m.in. w konkursach organizowanych przez najemców oraz obejrzeć występy artystyczne i posłuchać koncertów, które odbędą się na scenie wewnątrz budynku. Część najemców przewiduje m.in. rabaty przyznawane po okazaniu swojej fotografii wykonanej na specjalnym stanowisku na terenie galerii.

Na maskotkę obiektu w drodze konkursu wybrano Bursztynowego Misia. Najwięcej atrakcji dla najmłodszych gości galerii przewidziano 1 czerwca. W Dzień Dziecka na terenie obiektu będzie można pomalować twarze, obejrzeć dziecięce spektakle teatralne oraz spotkać się z magikiem oraz animatorami przebranymi za postacie z bajek. 5 czerwca odbędzie się koncert zespołu Piersi oraz pokaz sztucznych ogni.
Od dnia otwarcia Galeria Bursztynowa czynna będzie od poniedziałku do soboty w godz. 10.00 – 21.00 i  w niedzielę od godziny 9.00 do 20.00. Hipermarket Tesco – całodobowo przez siedem dni w  tygodniu, market budowlany i ogrodniczy OBI od godziny 7.00 do godziny 21.00, natomiast w  niedzielę od godziny 9.00 do 20.00.

Czytaj więcej

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Serwis radiooko.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez internautów, gdyż należą one do osób, które je zamieściły.

REKLAMA

Ostatnie wiadomości

SPORT

POLITYKA

0
Będziemy wdzięczni za wasze przemyślenia, prosimy o komentarzex