Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. informuje, że od poniedziałku 18 maja wznawia obsługę interesantów w Dziale Obsługi Klienta (DOK) przy ul. Kurpiowskiej 21. Ze względów bezpieczeństwa będzie ograniczona.
Osobiste wizyty w DOK są dopuszczalne przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności i przestrzegając zasady obecności tylko 1 interesanta w biurze.
Pomimo możliwości odwiedzin w siedzibie spółki, w dalszym ciągu zalecane jest załatwianie spraw za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected] lub telefonicznie:
Wnioski, wodomierze, zgłaszanie awarii (7:00-15:00) – 29 769 47 57
Rozliczenia odbiorców, faktury – 29 769 47 55
Rozliczenia odbiorców, faktury – 29 769 47 76
Warunki techniczne – 29 769 47 56
OPWiK wznawia również przyjmowanie opłat za rachunki w kasie Spółki. Czynna będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 14:00.
Opłatę za zużytą wodę i odprowadzone ścieki można uiścić na konto: Bank Pekao S.A. 78 1240 5787 1111 0010 8720 5632