W biurze Centrum Inkubacji i Rozwoju dla podmiotów ekonomii społecznej (PES) w Ostrołęce odbyło się szkolenie pn. 'Marketing internetowy w praktyce dla organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw społecznych’.
Obecni na szkoleniu przedstawiciele organizacji pozarządowych, przedsiębiorstw społecznych i innych instytucji nabyli nową, przydatną wiedzę. Uczestnicy poznali najważniejsze elementy marketingu internetowego co wpłynie na umiejętności prezentowania oferty organizacji z wykorzystaniem narzędzi marketingu internetowego, w tym promocji działań społecznych z wykorzystaniem portalu społecznościowego Facebook.
Szkolenie było prowadzone warsztatowo z wykorzystaniem laptopów i smartfonów, dzięki czemu na bieżąco powstawały posty, teksty, zdjęcia oraz live.
W trakcie praktycznych ćwiczeń powstała wspólna grupa na FB – składająca się z uczestników. Podczas 30 dni uczestnicy będą ćwiczyli swoje umiejętności zdobyte podczas szkolenia – wstawiając posty, teksty, zdjęcia, live. Osoby będą otrzymywać na bieżąco informacje zwrotne od trenera oraz od grupy, co spowoduje sprawniejsze działania.
Szkolenie prowadziła Edyta Kozera, trener specjalista ds marketingu. Wydarzenie odbyło się w ramach projektu pt. 'Inkubacja i Wsparcie Ekonomii Społecznej w subregionie ostrołęckim – IWES 3′ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.