Samorząd Województwa Mazowieckiego otrzymał wyróżnienie w konkursie 'Perły Samorządu 2021”. Jury doceniło kampanię informującą mieszkańców o I edycji Budżetu Obywatelskiego Mazowsza, zachęcającą do zgłaszania projektów i głosowania na nie.
W ubiegłym roku władze Mazowsza promowały budżet obywatelski regionu spotami informacyjnymi, w których rapujący mieszkańcy zachęcali do udziału w głosowaniu. Swoje umiejętności pokazał także marszałek Adam Struzik, ale to energiczna pani Halina była twarzą kampanii i stała się jej niekwestionowaną gwiazdą. Bohaterka skradła serca jury, a pomysł oryginalnej, wychodzącej poza urzędnicze schematy kampanii przyniósł samorządowi województwa wyróżnienie w konkursie 'Perły samorządu 2021” w kategorii samorządowy Lider Komunikacji i Promocji.
Mówi Marta Milewska, rzeczniczka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.
Wyróżnienia w konkursie 'Perły Samorządu 2021” zostały przyznane podczas piątej edycji kongresu Perły Samorządu organizowanego przez Dziennik Gazeta Prawna.
Trwa druga edycja Budżetu Obywatelskiego Mazowsza. W tym roku wśród najczęściej zgłaszanych projektów znalazły się m.in. budowa zatok autobusowych, chodników i ścieżek pieszo rowerowych, tworzenie miejsc rekreacyjnych oraz warsztaty dla dzieci i młodzieży i organizacja wydarzeń kulturalnych. Mieszkańcy regionu złożyli aż 231 wniosków. Aktualnie trwa ocena formalna i merytoryczna, ale ostatecznie o tym, które projekty zostaną zrealizowane, zadecydują mieszkańcy w drodze głosowania.
Głosować będzie można od 26 października do 16 listopada br.
Wszystkie informacje dotyczące BOM dostępne są na stronie internetowej bom.mazovia.pl, a także na profilu na Facebooku @budzetobywatelskiMazowsza
Link do spotu informującego o Budżecie Obywatelskim Mazowsza – https://www.youtube.com/watch?v=o0CMNH1j5xs
Link do spotu zachęcającego do oddawania głosów w Budżecie Obywatelskim Mazowsza – https://www.youtube.com/watch?v=-1Q2sZn6zWY