back to top
9.3 C
Ostrołęka
niedziela, 22 września 2024 r.

2013 rekordowym rokiem dla Piątnicy

REKLAMA

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy osiągnęła w ubiegłym roku rekordowe obroty na poziomie 850 mln zł. Firma odnotowała znaczący wzrost sprzedaży we wszystkich najważniejszych kategoriach, zakończyła ważne inwestycje i rozwinęła eksport produktów. 

Zbigniew Kalinowski_Prezes_OSM_Piątnica

REKLAMA
Fotograf ślubny Malwina Łuba

Rok 2013 był bardzo dobrym rokiem dla OSM Piątnica. Firma zdobyła kolejny raz I miejsce w Rankingu Spółdzielni Mleczarskich, a także awansowała o 41 pozycji w rankingu największych polskich przedsiębiorstw „Lista 2000”. Otrzymała także prestiżowe tytuły „Filary Polskiej Gospodarki” oraz „Superbrands” i „Superbrands Created in Poland”. − W roku 2013 uzyskaliśmy rekordowo wysokie obroty na poziomie ponad 850 milionów złotych, czyli o 7% większe niż w 2012 roku – podsumowuje Zbigniew Kalinowski, Prezes OSM Piątnica. − Wartość marki Piątnica wzrosła o ponad 40%, mimo braku nakładów na reklamę w mediach, i zgodnie z szacunkami Rzeczpospolitej wynosi obecnie blisko 300 milionów zł. W 2013 roku udało nam się również zwiększyć eksport naszych produktów o ok. 2% w porównaniu z 2012 r. Wartość eksportu w ub. r. wyniosła 34 mln zł i stanowiła 4% obrotu firmy.     

OSM Piątnica zakończyła w 2013 roku ważne, z punktu widzenia rozwoju firmy, inwestycje. Zakład w Piątnicy został rozbudowany o nowe hale produkcyjne i magazyn dystrybucyjny. Natomiast w zakładzie w Ostrołęce uruchomiono największą i najnowocześniejszą w Polsce linię do rozlewania i pakowania mleka świeżego. Produkowane w nim Mleko Wiejskie, dostępne od sierpnia ub.r. w nowoczesnej butelce z uchem, okazało się ogromnym sukcesem firmy. W wyniku wprowadzenia na rynek unikalnego opakowania sprzedaż mikrofiltrowanego, pasteryzowanego w niskiej temperaturze świeżego mleka Piątnicy wzrosła kilkukrotnie. Łączna wartość inwestycji zrealizowanych w ub. r. wyniosła ok. 64 mln zł. 

W 2013 roku odnotowaliśmy wzrost sprzedaży we wszystkich najważniejszych kategoriach produktowych – mówi Tomasz Głasek, Dyrektor Handlowy w OSM Piątnica. − Rewelacyjnie sprzedały się nowości z 2012 roku, takie jak Sery twarogowe Milandia w plastrach oraz jogurty naturalne. Znacząco wzrosła także sprzedaż mascarpone, a największy wzrost r/r osiągnęła sprzedaż Mleka Wiejskiego w butelkach. Udało nam się także utrzymać pozycję lidera dwóch kluczowych grup asortymentowych, tj. serków wiejskich oraz śmietan. 

Więcej informacji na temat firmy OSM Piątnica na stronie www.piatnica.com.pl

OSM Piatnica logo

Artykuł sponsorowany

Czytaj więcej

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Serwis radiooko.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez internautów, gdyż należą one do osób, które je zamieściły.

REKLAMA

Ostatnie wiadomości

SPORT

POLITYKA

0
Będziemy wdzięczni za wasze przemyślenia, prosimy o komentarzex