Pandemia wymusza wprowadzanie kolejnych obostrzeń. Urząd marszałkowski zmienia organizację pracy.
Jak załatwić sprawę w czasie pandemii? – mówi Marta Milewska, rzeczniczka prasowa Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.
To sytuacja trudna dla nas wszystkich, zauważa dyrektor urzędu marszałkowskiego w Warszawie Waldemar Kuliński.
Zasady obsługi interesantów obowiązują do odwołania.
W związku z trwającą sytuacją epidemiczną, w sytuacjach, gdy kontakt bezpośredni nie jest konieczny, wszystkie sprawy w urzędzie można załatwić:
• telefonicznie i elektronicznie – za pośrednictwem infolinii urzędu pod numerem 22 59 79 100 lub pisząc na adres: [email protected]. W podobny sposób można nawiązać kontakt z delegaturami:
– Ciechanów: tel. 23 673 07 01, e-mail: [email protected];
– Ostrołęka: tel. 29 744 41 80, e-mail: [email protected];
– Piaseczno: tel. 22 279 36 91, e-mail: [email protected];
– Płock: tel. tel. 24 267 32 80, e-mail: [email protected];
– Radom: tel. 48 368 29 60, e-mail: [email protected];
– Siedlce: tel. 25 631 15 40; e-mail: [email protected];
– Wołomin: tel. 22 279 36 81, e-mail: [email protected];
– Żyrardów: tel. 46 8192971, e-mail: [email protected].
• pocztą tradycyjną;
• poprzez punkty podawcze – czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–16:00:
ul. Jagiellońska 26;
ul. Skoczylasa 4.
Jak założyć konto internetowe do załatwiania spraw urzędowych?
Na stronie epuap.gov.pl można założyć konto do załatwiania spraw urzędowych przez internet. Co ważne, jeśli na etapie składania wniosku wybierzemy elektroniczny sposób komunikacji, to cała procedura (np. decyzje, wezwania) zostanie przeprowadzona w ten sposób, bez konieczności osobistych wizyt w urzędzie czy odbioru pism na poczcie. Do złożenia wniosku wystarczy profil zaufany – informacje, w jaki sposób go założyć znajdują się na stronie gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany.