back to top
-3 C
Ostrołęka
sobota, 22 lutego 2025 r.

’Widzę Cię! Słyszę Cię!” – kampania społeczna na rzecz młodych

REKLAMA

Coraz więcej uwagi poświęcamy telefonom kosztem najbliższych osób. To zjawisko nazywamy 'phubbingiem”. Ruszają prace nad kampanią społeczną 'Widzę Cię! Słyszę Cię!”, która będzie promować świadomą obecność rodziców w życiu dzieci.

Z roku na rok rośnie średni czas korzystania z internetu w Polsce. Aż 89% użytkowników korzysta z niego głównie za pośrednictwem smartfonów, a pierwsze telefony z dostępem do sieci dzieci otrzymują średnio już w wieku 8 lat. To niepokojące dane, dlatego pojawiła się potrzeba podniesienia świadomości na temat konsekwencji wynikających z uzależnień od nowych technologii. Inicjatorką kampanii jest Anna Brzezińska, członkini zarządu województwa mazowieckiego.

REKLAMA
Fotograf ślubny Malwina Łuba

Kampania 'Widzę Cię! Słyszę Cię!” będzie tworzona przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej w partnerstwie z Krajowym Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom, Kuratorium Oświaty w Warszawie oraz Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Mówi Mariusz Budziszewski, zastępca dyrektora MCPS ds. profilaktyki uzależnień i wspierania rodziny.

Porozumienie podpisano 14 lutego. Jest początkiem intensywnej współpracy na rzecz kampanii. Obejmie szereg działań, które pomogą dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Przygotowane zostaną materiały edukacyjne – wyjaśnia Wioletta Krzyżanowska, mazowiecka kurator oświaty.

Kampania będzie prowadzona zarówno przez placówki oświatowe, jak i w przestrzeni publicznej – internecie, mediach oraz na nośnikach np. w środkach transportu publicznego. Jej uruchomienie planowane jest na początek roku szkolnego. Potrwa co najmniej dwa lata.

Czytaj więcej

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Serwis radiooko.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez internautów, gdyż należą one do osób, które je zamieściły.

REKLAMA

Ostatnie wiadomości

SPORT

POLITYKA

0
Będziemy wdzięczni za wasze przemyślenia, prosimy o komentarzex