W związku z możliwością uzyskania przez Miasto Ostrołęka dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Warszawie na zadanie pn. ‘Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta Ostrołęki w roku 2017” prezydent zwraca się z prośbą do zainteresowanych mieszkańców, wyrażających chęć wymiany pokryć dachowych aby do dnia 28 lutego złożyli deklaracje przystąpienia do programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest.
Informuje Wojciech Dorobiński, rzecznik Urzędu Miasta.
Usuwanie materiałów zawierających azbest rozpocznie się po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o udzielenie dofinansowania i utylizację azbestu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
‘Deklaracja przystąpienia do programu usuwania azbestu do pobrania jest na stronie internetowej miasta www.ostroleka.pl lub w siedzibie Urzędu.
Fot.www.ostroleka.pl