Do końca kwietnia samorządowcy mają czas na przekazanie Wojewodzie oświadczeń majątkowych. W bieżącym roku obowiązują zmienione formularze.
Dokument, w dwóch egzemplarzach według stanu na 31 grudnia 2017 r., należy przesłać pocztą do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego lub złożyć osobiście w kancelarii urzędu zlokalizowanej w Punkcie Obsługi Klienta.
Do złożenia oświadczenia majątkowego zobowiązani są: przewodniczący sejmiku województwa, przewodniczący rad powiatów, gmin, miast oraz dzielnic Warszawy, marszałek województwa, starostowie, wójtowie, burmistrzowie i prezydenci miast z województwa mazowieckiego. Aktualne formularze oświadczeń dostępne są na stronie Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego pod linkiem: <https://mazowieckie.pl/pl/urzad/struktura-organizacyjna/biuro-ochrony/oswiadczenia-majatkowe/8588,Administracja-samorzadowa.html>.
Do oświadczenia dołączone powinno być zeznanie (PIT) o wysokości dochodu w ubiegłym roku. Jeden egzemplarz oświadczenia majątkowego przekazany będzie do urzędu skarbowego, drugi natomiast poddany zostanie analizie Wojewody.


