Prezydent Ostrołęki powołał Miejską Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. W jej składzie pracować będą: przewodniczący – Mariusz Łuba, zastępca przewodniczącego – Maja Wiśniewska oraz członkowie Adam Kurpiewski, Waldemar Popielarz, Grzegorz Gołaś, Agnieszka Bałazy, Leszek Suchcicki, Magdalena Deptuła, Daniel Łukaszewski, Aneta Książek-Kinalska i Anna Damięcka — Marczak.
Zgodnie z regulaminem do zadań komisji należy przede wszystkim opiniowanie wniosków dotyczących zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, podejmowanie czynności zmierzających do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu odwykowemu, inicjowanie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych, dokonywanie kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń, przygotowanie projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
Szczegółowy zakres obowiązków Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych określa regulamin, który można znaleźć na stronie internetowej ratusza.