back to top
17 C
Ostrołęka
poniedziałek, 9 czerwca 2025 r.

’Nie daj się złowić na wnuczka’

REKLAMA

Koleje Mazowieckie włączyły się jako partner w organizowaną przez Komendę Stołeczną Policji i Związek Banków Polskich kampanię społeczną 'Nie daj się złowić na wnuczka’. Partnerem akcji są także Miejskie Zakłady Autobusowe. Cel akcji to ograniczenie przestępstw skierowanych przeciwko osobom starszym.

REKLAMA

Spółka Koleje Mazowieckie co roku włącza się w działania KSP skupione wokół poprawy bezpieczeństwa. Kolejna odsłona kampanii 'Nie daj się złowić na wnuczka’ to kontynuacja akcji organizowanej od stycznia 2011 roku.

Tegorocznej akcji przyświeca podobna idea – jest nią przestrzeganie starszych osób
przed przestępcami podszywającymi się pod krewnych i próbującymi wyłudzić tym sposobem środki finansowe. Spoty informacyjne, które w ramach akcji zostaną wyemitowane w pociągach Kolei Mazowieckich i autobusach miejskich w drugiej połowie marca, będą zawierały cenne informacje
o tym, jak ustrzec się przed tego rodzaju oszustwem.

Niestety, osoby starsze są wciąż narażone na niebezpieczeństwo ze strony oszustów. Wspierając akcję Komendy Stołecznej Policji, chcemy się przyczynić do ograniczenia tego rodzaju przestępstw. Dlatego w celu przestrzegania osób starszych po raz kolejny prowadzimy kampanię informacyjną – mówi Donata Nowakowska, rzecznik prasowy Spółki.

Czytaj więcej

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Serwis radiooko.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez internautów, gdyż należą one do osób, które je zamieściły.

REKLAMA

Ostatnie wiadomości

SPORT

POLITYKA

0
Będziemy wdzięczni za wasze przemyślenia, prosimy o komentarzex