W minioną sobotę (8 lutego) ostrołęcki lokal 'Dziki Żer” po raz drugi odwiedził popularny youtuber i tiktoker MrKryha, znany ze swoich recenzji kulinarnych. Jego wizyta zbiegła się z ambitnym wyzwaniem – właściciele lokalu, Arkadiusz i Anna Wyszomirscy, postanowili sprzedać aż 100 kg mięsa w ciągu jednego dnia. Jak się okazało, cel został osiągnięty.
MrKryha, który już wcześniej chwalił jakość serwowanych tu dań, tym razem miał okazję spróbować nowych smaków. Po degustacji nie krył zadowolenia – docenił jakość mięsa, oryginalne przyprawy oraz unikalne połączenia smakowe. Zapowiedział, że z pewnością poleci 'Dziki Żer” swoim widzom.
Właściciele lokalu, choć mocno zapracowani, nie kryli radości z sukcesu. Podkreślili, że ich misją jest dostarczanie najwyższej jakości kebabów, przygotowywanych według własnych receptur.
’Dziki Żer” wyróżnia się na tle innych kebabowni, oferując ręcznie marynowane i krojone mięso, domowe sosy oraz chrupiące frytki z prawdziwych ziemniaków. To właśnie te elementy sprawiają, że miejsce przyciąga coraz więcej klientów.
(*Lokowanie produktu).