Jeszcze w tym miesiącu planowane jest podpisanie umowy na roboty budowlane, a w grudniu 2020 roku zakończenie robót dotyczących modernizacji i przywrócenia do eksploatacji linii kolejowej nr 35 Ostrołęka – Chorzele – Wielbark.
Dla potrzeb stref gospodarczych odcinek Szczytno-Chorzele jest już wyremontowany. Odcinek Chorzele-Ostrołęka będzie remontowany, bo marszałek Adam Struzik zabezpieczył na wniosek starosty przasnyskiego Zenona Szczepankowskiego pieniądze na ten remont z mazowieckiego RPO. Marszałek Warmii i Mazur nie przywidział pieniędzy na koleje, ale zrobiły to władze powiatu w poprzedniej perspektywie finansowej. Na linii Wielbark- Chorzele będzie można jeździć 80 km/h, od Chorzel do Ostrołęki 120 km/h. Remont odcinka północnego przeprowadziło PKP PLK Siedlce w 2015 r. za pieniądze powiatu przasnyskiego, ale w standardzie mniejszej prędkości – informuje Sławomir Czaplicki, zastępca dyrektora Wydziału Rozwoju Gospodarczego, Rynku Pracy, Promocji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska.