Prezydent wydał obwieszczenie dotyczące zasad dofinansowania, jednocześnie Urząd Miejski przystępuje do tworzenia listy osób ubiegających się o takie dofinansowanie.
W ubiegłym roku z 78 łomżyńskich nieruchomości wywieziono niemal 160 ton azbestu. Firma, która wygrała przetarg, zdejmowała eternit i transportowała go na składowisko. W tym roku procedura niestety będzie inna. Właściciel nieruchomości musi sam zadbać o demontaż, a Ratusz sfinansuje koszty transportu i unieszkodliwiania odpadów azbestowych.
Osoby, które planują wymianę pokryć dachowych i usunięcie eternitu z dofinansowaniem, powinny do 10 kwietnia złożyć stosowne wnioski.
Dodatkowe informacje i wyjaśnienia dotyczące zasad dofinansowania prac związanych z usuwaniem azbestu można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Łomży.