Po raz drugi startuje kampania 'Koleją podróżujemy wspólnie’. Podobnie jak poprzednio spoty będą dotyczyły zachowań w pociągu, na które zwrócili uwagę podróżni.
Wśród zachowań, które pasażerowie pociągów Kolei Mazowieckich uznali za najbardziej irytujące, i wokół których skupią się spoty, znalazły się m.in. głośne rozmowy przez telefon, spożywanie napojów alkoholowych, czy palenie wyrobów nikotynowych.
Spoty emitowane w pociągach, a także na profilach KM na YouTube oraz Facebook mają charakter edukacyjny. Podpowiedzą m.in. jak kupić bilet w pociągu, a także zwrócą uwagę na to, jak nasze wzajemne zachowania wpływają na jakość podróżowania. W kontekście pandemii COVID-19 skupią się także na obowiązku zachowania przepisów dotyczących bezpieczeństwa, takich jak np. zasłanianie ust i nosa.
Celem kampanii jest przede wszystkim uświadomienie podróżnym, że komfort i bezpieczeństwo podróży zależą od wszystkich użytkowników transportu publicznego.