Co zrobić, by mazowieckie miejscowości przyciągały turystów, a przedsiębiorcy lokowali tu swoje inwestycje i Jaką rolę w tym procesie odgrywają nowe media? – na te i inne pytania odpowiadali wczoraj uczestnicy IX Kongresu Promocji Mazowsza.
Mówiła Izabela Stelmańska, zastępca dyrektora Departamentu Kultury Promocji i Turystyki UMWM.
Kongres to dobra okazja do poszerzenia wiedzy i wymiany doświadczeń między specjalistami zajmującymi się marketingiem terytorialnym a przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego województwa mazowieckiego.
W tegorocznej edycji organizatorzy szczególny nacisk kładą na zagadnienia z zakresu marki terytorialnej oraz wykorzystania nowych mediów w procesie jej budowania i zarządzania nią. Uczestnicy wzięli udział w warsztatach, wykładach i dyskusjach, podczas których dowiedzieli się jak stworzyć atrakcyjny, silny i niepowtarzalny wizerunek, który pozwoli pozyskać turystów, inwestorów, a także poprawić satysfakcję mieszkańców.