Kreowanie pozytywnego i atrakcyjnego wizerunku samorządu to jedno z najważniejszych zadań, jakie stoją przed samorządowcami. Kluczem do sukcesu jest skuteczna promocja regionu, miasta czy też gminy. Jak tego dokonać? Co zrobić, by wzbudzić zainteresowanie turystów, a także sponsorów? Odpowiedź na te i inne pytania będzie można uzyskać podczas II Kongresu Promocji Mazowsza, organizowanego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego. Wezmą w nim udział eksperci z zakresu marketingu terytorialnego oraz przedstawiciele samorządów lokalnych odpowiedzialni za promocję swoich powiatów, gmin, miast i wsi.
Kongres ma charakter konferencyjno-warsztatowy. W jego pierwszej części zaprezentują się mazowieckie miasta – praktycy w zakresie promocji – oraz te, w których podczas Euro2012 rezydowały piłkarskie reprezentacje narodowe. W drugiej części uczestnicy wezmą udział w warsztatach tematycznych: Budowanie relacji z otoczeniem jako forma promocji instytucji, Współpraca JST z agencją reklamową oraz Jak pozyskać sponsora krok po kroku oraz Wizerunek instytucji – jak o niego zadbać? Narzędzia i metody.
Pomysłodawcą i organizatorem kongresu jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.
Spotkanie zaplanowano na 14 listopada.