back to top
3.3 C
Ostrołęka
niedziela, 24 listopada 2024 r.

I KONGRES PROMOCJI MAZOWSZA

REKLAMA

Jak promować region, miasto, gminę? Jak powinna wyglądać atrakcyjna strona internetowa lokalnego samorządu? Jak skutecznie współpracować z dziennikarzami? Odpowiedzi na te i inne pytania można było uzyskać podczas I Kongresu Promocji Mazowsza. Wzięli w nim udział eksperci z zakresu marketingu terytorialnego oraz przedstawiciele samorządów lokalnych odpowiedzialni za promocję swoich powiatów, gmin, miast i wsi.

– Podczas tej konferencji będziemy nie tylko rozmawiać o promocji samego Mazowsza, ale przede wszystkim wymieniać się doświadczeniami i porównywać strategie promocji poszczególnych miast, wsi czy gmin. Tak, abyśmy w przyszłości mogli zbudować silną markę Mazowsze w oparciu o bogatą ofertę turystyczną i kulturalną naszych subregionów: Płocka, Ciechanowa, Ostrołęki, Radomia i Siedlec – mówił otwierając konferencję wicemarszałek Marcin Kierwiński.

REKLAMA
Fotograf ślubny Malwina Łuba

Eksperci zajmujący się ekonomiką miast i regionów twierdzą, że w XXI w. pozytywny i atrakcyjny wizerunek samorządu to jedno z najważniejszych zadań, jakie stoi przed samorządowcami.

Jednym z celów I Kongresu Promocji Mazowsza była także promocja parasolowej marki Mazowsze w oparciu o wykorzystanie marek subregionalnych, którymi dla Mazowsza są byłe miasta wojewódzkie: Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Radom, Siedlce, a także Warszawa.

Czytaj więcej

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Serwis radiooko.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez internautów, gdyż należą one do osób, które je zamieściły.

REKLAMA

Ostatnie wiadomości

SPORT

POLITYKA

0
Będziemy wdzięczni za wasze przemyślenia, prosimy o komentarzex