Prezydent RP, Pan Bronisław Komorowski do Uczestników i Organizatorów konferencji 'Nowoczesny Rynek Pracy Małych i Średnich Przedsiębiorstw: innowacyjność, elastyczność, tradycja” oraz Laureatów konkursu 'Lider Przedsiębiorczości Roku 2012” skierował list gratulacyjny.
Patronat nad konkursem 'Lider Przedsiębiorczości Roku 2012” objął Marszałek Województwa Mazowieckiego Pan Adam Struzik, który do Laureatów Konkursu także skierował pisemne gratulacje.
x x x
Tegoroczna Kapituła Konkursu Lidera Przedsiębiorczości Roku przyznała 17 równorzędnych tytułów 'LIDERA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ROKU 2012”.
Wyróżnienia nadane zostały za szczególne osiągnięcia w dziedzinie przedsiębiorczości, innowacyjności i konkurencyjności na rynku krajowym i zagranicznym, a także za umiejętne korzystanie ze środków unijnych, które są przeznaczane na rozwój firmy.
Wzorem lat ubiegłych Kapituła Konkursu – przy weryfikacji ankiet brała pod uwagę: wysoką jakość i walory oferowanych wyrobów i usług, wykorzystanie nowoczesnej technik i technologii produkcji, nowoczesnych metod zarządzania firmą, a także umiejętne wykorzystywanie możliwości finansowania działalności ze środków unijnych.
Uczestniczące w konkursie firmy reprezentowały różnorodne branże i zakres działania, a także charakteryzowała ich różna lokalizacja prowadzonej działalności.
Kapituła oceniała firmy według 3 kategorii:
· MIKRO FIRMY, czyli firmy zatrudniające mniej niż 10 pracowników
· MAŁE FIRMY, czyli firmy zatrudniające mniej niż 20 pracowników
· ŚREDNIE FIRMY, czyli firmy zatrudniające mniej niż 250 pracowników.
Wręczenia wyróżnień dokonali: Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki –Mariusz Haładyj i Prezes Związku Rzemiosła Polskiego – Jerzy Bartnik.
Lista Laureatów Konkursu 'Lider Przedsiębiorczości Roku 2012”
1. Lacan Technologies Sp. z o.o.
2. Monika Hołub vovoniART
3. Netventure Sp. z o.o.
4. RODEO – Aleksander Jankowski
5. Zakład Wyrobów Ortopedyczno-Rehabilitacyjnych’DRAJMED” Witold Drajczyk
6. P.H.U. Mechanika Witold Modzelewski
7. MDPL Sp. z o.o.
8. Auto-Serwis 'TROJAK” Sp.j.
9. Alfa-Net
10. EUROIMPLANT S.A.
11. SALAM Sławomir Zalewski Hotel Hetmański***
12. Piekarnia-Cukiernia JADOWSKA Mirosław Laska
13. Firma Handlowo-Usługowa ESKIMO Andrzej Żak
14. Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Janina Bronowska Sp. J.
15. Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne 'ASTWA” Sp. z o.o.
16. ASPROD Sp. z o.o.
17. ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych
Lacan Technologies Sp. z o.o.
Zakres działalności: wdrażanie i modelowanie systemów B2B i ERP, integracja systemów do potrzeb firmy, tworzenie funkcjonalności dla niestandardowych procesów.
Lacan Technologies jest dostawcą zintegrowanych rozwiązań informatycznych klasy ERP, umożliwiających efektywne zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa. Systemy umożliwiają administrowanie i kontrolę nad wszystkimi obszarami firmy takimi jak: sprzedaż, magazyn, księgowość, HR, marketing, obsługa klienta i wiele innych. Firma wykorzystuje technologię systemu Open ERP, która może być dostosowana do wymogów każdej firmy, niezależnie od jej wielkości, branży i profilu działalności.
Lacan Technologies istnieje na rynku od 2008 roku. Od 2009 roku specjalizuje się w wdrażaniu zintegrowanych systemów zarządzania ERP i B2B, w szczególności w takich branżach jak: produkcja, farmacja, call – center, branża tartaczna i e-commerce. Swoje systemy firma dostosowuje do potrzeb klientów, stawiając na użyteczność i wydajność oprogramowania.
Działania firmy wspierają również działania na rzecz ochrony środowiska. Tworzone systemy pozytywnie wpływają na kontrolę zużywanych materiałów oraz zasobów takich jak woda czy elektryczność.
Oprogramowanie maksymalizuje wydajność procesów produkcyjnych, dzięki czemu zmniejsza się ich negatywny wpływ na środowisko oraz koszty związane z wykorzystaniem surowców naturalnych. Co więcej, system wspiera również utrzymanie norm oraz zasad BHP.
Lacan Technologies prowadzi kompleksową obsługę klienta w zakresie analiz przedwdrożeniowych, działań optymalizacyjnych, dostosowania i modelowania oprogramowania do potrzeb klientów. Zajmuje się również wdrożeniami i ewaluacją systemów B2B i ERP, przeprowadzeniem szkoleń powdrożeniowych oraz doradztwem w zakresie wykorzystywania systemu ERP w konkretnej branży.
Celem firmy jest skuteczna optymalizacja biznesu zamykająca się w słowach:
Idea – Rozwój – Innowacyjność – Sukces.
Filozofia firmy oparta jest na idei ciągłego doskonalenia procesu zarządzania, prowadzącego do dynamicznego rozwoju, który wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami pozwala osiągnąć firmie sukces na rynku.
Lacan Technologies Sp. z o.o.
Al. Stanów Zjednoczonych 53,
04- 028 Warszawa
tel.(22) 247 82 56
fax. (22) 266 02 05
e-mail: [email protected]
www.lacan.com.pl <http://www.lacan.com.pl/>
Monika Hołub vovoniART
Zakres działalności: prowadzenie platformy wirtualnych laboratoriów teleinformatycznych, umożliwiających indywidualne projektowanie rozwiązań systemowo-sieciowych i wirtualizacyjnych.
Firma z branży IT, będąca pionierem na rynku europejskim w zakresie udostępniania on-line wysokiej jakości, nowoczesnego sprzętu w celach projektowania nowych rozwiązań systemowo – sieciowych i wirtualizacyjnych przez specjalistów IT. Serwis e-labs.com.pl to Platforma Wirtualnych Laboratoriów Teleinformatycznych dedykowana do obszarów bankowych, finansowych, telekomunikacyjnych, administracyjnych i wojskowych.
Firma w 2010 r. uzyskała dotację na założenie działalności w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki 6.2. a w 2012 r. miała możliwość prężnego rozwoju dzięki otrzymaniu kolejnej dotacji w ramach projektu Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8.1.
Za sukcesy firmy odpowiada kapitał ludzki, nowatorskie usługi, autorska technologia i oprogramowanie, przedsiębiorczość oraz konsekwencja w dążeniu do wyznaczonych celów. Wizją dalszego rozwoju firmy jest ciągłe dostosowywanie do potrzeb rynkowych poprzez zwiększanie wyposażenia sprzętowego i programowego oraz udostępnianie kolejnych e-laboratoriów projektowych.
Monika Hołub vovoniART
03-984 Warszawa
ul. Mikołajczyka 21/136
tel. 785-041-079
www.e-labs.com.pl <http://www.e-labs.com.pl/>
[email protected] <mailto:[email protected]>
www.pepi.com.pl <http://www.pepi.com.pl/>
[email protected] <mailto:[email protected]>
Netventure Sp. z o.o.
Zakres działalności: tworzenie, rozwój i utrzymanie aplikacji internetowych, usługi informatyczne.
Netventure Sp. z o.o. świadczy wyselekcjonowane usługi informatyczne dla firm i instytucji w trzech pionach: outsourcingu IT, hostingu oraz realizacji systemów i aplikacji internetowych.
Wiodącym projektem informatycznym spółki jest SYSKONF – internetowy system rejestracji i obsługi uczestników konferencji, szkoleń, eventów. Syskonf jest usługą świadczoną w modelu SaaS (Software as a Service) pod adresem www.syskonf.pl <http://www.syskonf.pl/>. System umożliwia łatwe stworzenie formularza zgłoszeniowego on-line wraz z bezpłatną stroną wydarzenia, którą organizator może samodzielnie edytować. Do strony na platformie Syskonf.pl można przypisać dowolną domenę internetową lub użyć sam formularz rejestracyjny na własnej stronie WWW. Syskonf.pl ułatwia zarządzanie zakwaterowaniem uczestników, zapisami na warsztaty/sesje/wykłady i monitorowanie płatności oraz udostępnia szereg innych funkcji przydatnych podczas organizacji konferencji, kongresu czy szkolenia. Dzięki automatyzacji typowych zadań związanych z organizacją wydarzeń, system oszczędza organizatorom czas i pieniądze oraz pozwala uniknąć pomyłek.
Platforma Syskonf.pl przeznaczona jest nie tylko dla firm profesjonalnie organizujących wydarzenia na zlecenie innych podmiotów, ale też dla instytucji organizujących konferencje we własnym zakresie, m.in. uczelni i instytucji naukowych, jednostek administracji publicznej czy organizacji pozarządowych. Projekt powstał przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków EFRR i budżetu państwa w ramach działania 8.1 POIG.
W 2012 r. we współpracy z dwoma domami mediowymi, Netventure Sp. z o.o. przeprowadziła szereg kampanii promocyjnych. Reklamy SYSKONF ukazały się w prasie (m.in. Puls Biznesu, Dziennik Gazeta Prawna, MICE Poland, Nowoczesna Firma) oraz w sieci Internet (m.in. money.pl, GoldenLine.pl). Syskonf.pl prezentowany był również na targach branżowych: ITM Warsaw / Meetings Poland Expo oraz Targach Event.
Firma wspiera swoich pracowników w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych, systematycznie wysyłając ich na kursy i szkolenia. Dzięki doświadczonemu personelowi i starannemu wyselekcjonowaniu świadczonych usług, spółka utrzymuje wysoką jakość obsługi klientów i może lepiej odpowiadać na ich indywidualne potrzeby.
Netventure Sp. z o.o.
02-918 Warszawa
ul. Ojcowska 3
tel. (22) 382-75-00
fax. (22) 651 86 04
e-mail: [email protected] <mailto:[email protected]>
www.netventure.pl
RODEO – Aleksander Jankowski
Zakres działalności: działalność związana z portalem internetowym www.freestyle.pl <http://www.freestyle.pl/>
RODEO – Aleksander Jankowski istnieje od 1 marca 2009 r. Działalność wiodąca firmy związana jest z portalem internetowym www.freestyle.pl <http://www.freestyle.pl/>, Freestyle.pl jest największym portalem zrzeszającym społeczność sportów ekstremalnych.
Zrealizowany przez firmę Rodeo projekt nosi tytuł 'Utworzenie portalu społecznościowego o tematyce sportów ekstremalnych umożliwiającego m.in. elektroniczną rejestrację uczestników zawodów. Jego celem było stworzenie e-usługi polegającej na rejestracji zawodników na zawody, na specjalnie do tego celu stworzonym portalu Freestyle.pl. Usługa Elektronicznej Rejestracji uczestników na najciekawsze imprezy sportów ekstremalnych świadczona jest w sposób zautomatyzowany. Dzięki temu nie jest konieczna obecność uczestnika i organizatora w tym miejscu.
Dodatkowo firma organizuje koncerty, gale oraz eventy sportowe. Największe z nich to: Mind The Gap 2011 pod Złotymi Tarasami w Warszawie oraz coroczne gale Freestyle BMX Awards i Freestyle DH Awards. Wśród usług wykonywanych przez Rodeo są także kampanie marketingowe dla największych firm branżowych jak Adidas Polska, Red Bull, G-shock czy Monster Energy.
Ponadto firma jest dostawcą systemów informatycznych i usług doradczych w zakresie programistycznych rozwiązań internetowych. Rodeo- Aleksander Jankowski zapewnia kompleksową obsługę w zakresie budowy systemów informacyjnych, społecznościowych i aplikacji internetowych. Firma świadczy zarówno usługi wdrożenia nowego systemu we współpracy z klientem, usługi maintenance (serwis posprzedażowy), jak również usługi dodatkowe takie jak: szkolenia użytkowników końcowych w zakresie interfejsu użytkownika i inne.
Dzięki doświadczeniu firmy, jako beneficjenta programów POIG Innowacyjna Gospodarka oraz Paszport Do Eksportu, powstał trzeci dział generujący dochody. Firma zajmuje się doradztwem i oferuje pomoc przy uzyskaniu dofinansowania na projekty inwestycyjne, a także szkoleniowe.
Oferta dotyczy przygotowania dokumentacji koniecznej przy składaniu wniosków o dofinansowanie, wniosków o płatność, zawierania aneksów do umów o dofinansowanie, przygotowania harmonogramów rzeczowo-finansowych, pomocy przy poprawnym przygotowaniu zapytania ofertowego i zachowania zasady konkurencyjności, wizualizacji projektu, oraz obsługi finansowo-księgowej projektów.
RODEO – Aleksander Jankowski
03-729 Warszawa
ul. Targowa 71 lok. 8
tel./fax (22) 619-07-62
email: [email protected]
www.freestyle.pl <http://www.freestyle.pl/>
Zakład Wyrobów Ortopedyczno-Rehabilitacyjnych 'DRAJMED” Witold Drajczyk
Zakres działalności: działalność w zakresie opieki zdrowotnej.
Zakład Wyrobów Ortopedyczno – Rehabilitacyjnych 'DRAJMED“ Witold Drajczyk istnieje od ponad 64 lat. W zakładzie wykonuje się odlewy gipsowe, badanie komputerowe stopy – statyczne, dynamiczne i posturograficzne służące do wykonania zaopatrzenia dla pacjentów, którym zaopatrzenie pomaga w utrzymaniu stanu zdrowia i nie dopuszczeniu do niepełnosprawności. Firma na stałe współpracuje z wieloma lekarzami ortopedami, reumatologami, lekarzami rehabilitacji medycznej i rehabilitantami. Komputerowe badania wraz z oceną prawidłowego ukształtowania architektury stóp ma istotne znaczenie diagnostyczne. Wszelkie odchylenia w jej budowie mają odzwierciedlenie w patogenezie schorzeń w obrębie innych części ciała. Zakład wykonuje wkładki ortopedyczne indywidualnie dla każdego klienta. Odpowiednio dobrane stanowią doskonałą ochronę przed płaskostopiem lub korygują już istniejące wady. Firma oferuje również sprzęt ortopedyczny m.in.: wózki inwalidzkie, wózki multipozycyjne, balkoniki, chodziki, temblaki, poduszki stabilizacyjne, materace przeciwodleżynowe itp.
Zakład dysponuje unikalnym w skali kraju urządzeniem do diagnozowania patologii stóp. Urządzenie to służy do badania rozmieszczenia nacisków na podeszwowej stronie stopy w czasie stania i chodzenia. Znajduje zastosowanie w diabetologii, ortopedii, biomechanice, medycynie sportowej, medycynie pracy, rehabilitacji, technice ortopedycznej oraz przemyśle obuwniczym.
Dla wygodnych klientów uruchomiony został sklep internetowy. Firma uczestniczy w krajowych i międzynarodowych targach sprzętu ortopedycznego w Łodzi, Poznaniu, Lipsku. Wydaje folder i posiada stronę internetową, która służy do promocji firmy, jej zakresu działania i oferowanych usług i produktów. Firma wyposażona jest w system komputerowy służący do prowadzenia korespondencji z bankami, ZUS-em, NFZ oraz posiada system ewidencji kart chorobowych pacjentów i przepływu dokumentacji – księgowość.
Zakład Wyrobów Ortopedyczno-Rehabilitacyjnych 'DRAJMED”
Witold Drajczyk
00-680Warszawa
ul. Poznańska 12
tel(22) 621-80-52
fax. (22) 629-09-21
e-mail:[email protected]
www.drajmed.pl
P.H.U. Mechanika Witold Modzelewski
Zakres działalności: usługi – mechanika pojazdowa.
P.H.U Mechanika Witold Modzelewski jest firmą z branży motoryzacyjnej. Działa na rynku lokalnych usług już od 25 lat. Jest firmą rodzinną. Oferuje swoim klientom kompleksową obsługę auta. Od corocznych przeglądów okresowych, przez serwis olejowy, serwis ogumienia, naprawy podwozia i skrzyni biegów aż po naprawy główne silników i naprawę elektroniki samochodowej. Firma specjalizuje się w naprawach układów hamulcowych. Specjalizację tę potwierdziła swoim certyfikatem firma BOSCH. Od początku działalności wdraża nowe produkty, poszerza zakres i jakość usług oraz podnosi standard obsługi klienta. P.H.U Mechanika Witold Modzelewski od 12 lat jest członkiem europejskiej sieci warsztatów niezależnych AUTOCREW. Jest także współzałożycielem ogólnopolskiej sieci warsztatów niezależnych Q-Serwis Premium.
Największym atutem firmy są jej pracownicy. Zarówno ci najbardziej doświadczeni pracujący od początku istnienia firmy, jak i młodzi chcący rozwijać się zawodowo, podnosić kwalifikacje i poznawać nowe technologie. Zakład szkoli również uczniów. W roku bieżącym Świadectwo Czeladnicze odebrał dwudziesty piąty wyszkolony w zakładzie uczeń .
Firma posiada stronę internetową, na której promuje swoją działalność. Zakład jest również lokalizowany na stronach www.motointegrator.pl <http://www.motointegrator.pl/>, www.autocrew.pl <http://www.autocrew.pl/> oraz na www.ate.de <http://www.ate.ole/>. Dzięki współpracy z portalem Motointegrator oraz uczestnictwa w sieci warsztatów AUTOCREW zakład jest umieszczony w aplikacjach dostępnych na smartfonach i tabletach.
P.H.U. Mechanika
Witold Modzelewski
05-123 Chotomów
ul. Partyzantów 29
tel./fax. (22) 772-63-29
e-mail: [email protected] <mailto:[email protected]>
www.modzelewscy.pl
MDPL Sp. z o.o.
Zakres działalności: międzynarodowa mobilna platforma oferująca audiobooki oraz produkcja audiobooków .
Audioteka powstała w 2008 roku. Obecnie zatrudnia 7 osób. Pozostaje, największą platformą sprzedającą audiobooki w Polsce (<http://audioteka.pl/>) i w Czechach (<http://audioteka.cz/>) i z powodzeniem pozostaje liderem tego rynku. Obecnie Audioteka koncentruje się ekspansji na rynku europejskim, przygotowując do uruchomienia serwisy w krajach takich jak: Hiszpania, Francja, Szwecja, Finlandia, Turcja, Rosja, Węgry, Niemcy i Portugalia. Głównym celem strategicznym spółki jest wprowadzenia serwisu Audioteka do 12-15 nowych krajów przed końcem roku 2013.
Dziś Audioteka współpracuje z ponad 300 różnymi wydawnictwami. W sprzedaży znajduje się ponad 3000 tytułów, a przygotowywane do sprzedaży jest kolejne 2500. W 2009 roku, Audioteka odwiedziło ponad milion użytkowników, którzy nabyli ponad 50.000 audiobooków. W 20120 roku było to odpowiednio 2 miliony odwiedzin i ponad 100.000 sprzedanych pozycji, a w 2011 ponad 2,5 miliona odwiedzin i ponad 300.000 sprzedanych audiobooków. W styczniu 2010 Audioteka otrzymała wyróżnienie 'Firma Roku Branży Wydawniczej” za nową jakość w działaniach na rzcze promocji książek audio. Audioteka zbliża się do liczby 350.000 pobrań swoich aplikacji mobilnych.
Audioteka to jednocześnie największy producent audiobooków w kraju, który posiada zespół producencki, który na zlecenie wydawców, często również w formie ko-edycji, realizuje nagrania audio boków dla większości wydawców, aby aktywnie kreować najwyższej jakości ofertę audiobooków na rynku. Audioteka na własny rachunek zrealizowała m.in. największą i najtrudniejszą produkcję audio w Europie, tzw. superprodukcję 'Gry o Tron” George R.R. Martina, w której udział wzięło ponad 100 aktorów, dla której skomponowano i nagrano ponad dwie godziny muzyki i efektów specjalnych czy też pierwszego audiobooka w technologii bianuralnej (dźwięk 3D) 'Lowca Androidów’ autorstwa Philipa Dicka.
MDPL Sp. z o.o.
02-670 Warszawa
ul. Puławska 182
tel. (22) 414-23-33
fax. (22) 433-53-69
e-mail: [email protected]
www.audioteka.pl
Auto-Serwis 'TROJAK” Sp.j.
Zakres działalności: kompleksowa obsługa powypadkowa.
Auto-Serwis 'TROJAK” Sp. j. to firma rodzinna rzemieślnicza założona w 1975 r. przez Franciszka Trojaka – ojca obecnych właścicieli. Poprzez konsekwentną politykę firmy oraz trafne i skuteczne inwestycje udało się stworzyć posiadający wiele certyfikatów i autoryzacji nowoczesny zakład naprawy pojazdów. Dzięki stosowaniu najnowszych technologii napraw oraz kładzeniu dużego nacisku na jakość wykonywanych usług firma zdobyła zaufanie użytkowników różnej klasy pojazdów, a co za tym idzie, zajmuje liczącą się pozycję na rynku usług motoryzacyjnych w regionie. Wachlarz oferowanych usług z roku na rok poszerza się.
Auto-Serwis 'TROJAK” Sp. j. jest firmą konkurencyjną poprzez stały rozwój i wprowadzanie nowych technologii napraw. W czerwcu br. spółka podpisała umowę partnerską uczestnictwa w programie Rzetelna Firma, a w lipcu otrzymała certyfikat Gwarancja Rzetelności. W ostatnim czasie spółka wdrożyła innowacyjny system obsługi i zarządzania zleceniami i Warsztat ułatwiający zarówno obsługę szkody pracownikom, jak również umożliwiający klientowi sprawdzenie stanu naprawy za pośrednictwem indywidualnego konta w systemie. Wprowadzono nowoczesny system kosztorysowania napraw powypadkowych Audatex oraz wiele innych programów wspomagających identyfikację części samochodowych. Firma posiada wszelkie niezbędne decyzje zezwalające m.in. na wytwarzanie odpadów oraz wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza.
Firma promuje się na rynku lokalnym. Główny nacisk kładzie jednak na reklamę w internecie. Spółka posiada własną stronę internetową. Sponsoruje miejscowe placówki, takie jak szkoły, przedszkola i kluby sportowe.
Pan Daniel Trojak, jeden ze wspólników, pełni m.in. funkcję wiceprzewodniczącego Ogólnopolskiej Komisji Rzemiosł Motoryzacyjnych przy Związku Rzemiosła Polskiego w Warszawie oraz członka Zarządu w Beskidzkiej Izbie Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Bielsku-Białej, Starszego Cechu – Prezesa Zarządu Cechu Rzemiosł Różnych i Przedsiębiorczości w Andrychowie.
Firma korzystała kilkukrotnie ze staży organizowanych przez Powiatowe Urzędy Pracy, po odbyciu których stażyści znaleźli zatrudnienie w spółce. Spółka regularnie wysyła swoich pracowników na kursy i szkolenia. Wszystkie inwestycje finansuje z własnych środków.
Cel firmy zawsze pozostaje ten sam: jakość, terminowość, zadowolenie klienta z kompleksowej obsługi pojazdu powierzonego do naprawy.
Auto-Serwis 'TROJAK” Sp.j.
34-120 Andrychów
ul. Henryka Biłki 3
tel./fax. (33) 810 96 71
e-mail:[email protected] <mailto:[email protected]>
www.trojak.pl
Alfa-Net
Zakres działalności: działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe; działalność związana z oprogramowaniem; pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania; przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność.
Alfa-Net jest organizacją biznesową sektora usług finansowych oferującą w modelu outsourcingu zaawansowane usługi rachunkowe i administrowania wynagrodzeniami. Firma funkcjonuje w branży jako wykonawca zaawansowanych i specjalistycznych usług z zakresu rachunkowości finansowej, podatkowej i zarządczej, controllingu i księgowości korporacyjnej, zarządzania procesami biznesowymi, a także jako dostawca kompleksowych rozwiązań dla biznesów sieciowych oraz modeli działających w rozproszonych lokalizacjach. Alfa-Net oferuje zintegrowane rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu oraz podnoszenie efektywności ekonomicznej. Swoja działalność koncentruje na następujących obszarach: Rachunkowość (finansowa i zarządcza),Administrowanie wynagrodzeniami (kadry i płace), Outsourcing procesów biznesowych, Doradztwo biznesowe (projektowanie modeli biznesowych, szkolenia, warsztaty). Wszystkie rodzaje usług oferowanych przez Alfa Net posiadają bogato rozbudowane wsparcie informatyczne. Wśród autorskich rozwiązań informatycznych można wymienić sześć najbardziej innowacyjnych tj. SAN, PLAN, SFS, PLANET, HV, INFO. Właściwie każdy obszar zarządzania Organizacją posiada wdrożone procedury opisujące dany proces oraz narzędzia informatyczne wykorzystywane w ramach tego procesu. Swoim Klientom (nie tylko sieciowym) umożliwiamy korzystanie z internetowego systemu SAN (System Alfa-Net). Służy on do ewidencji dokumentów finansowych na dwóch poziomach (magazyn i centrala) oraz do zarządzania płatnościami. System ten umożliwia transfery z systemu magazynowego lub manualne wprowadzenie dokumentów. Firma posiada także system obsługi kasowej oraz do prowadzenia rozliczeń finansowych. System umożliwia generowanie raportów kasowych oraz dokumentów depozytowych do systemu bankowego (możliwe kodowanie za pomocą kodu dwuwymiarowego).
Niebawem na rynku pojawi się kolejne autorskie oprogramowanie Alfa-Net o nazwie PLANET. Projekt ten jest współfinansowany z EFRR pod hasłem 'Dotacje na innowacje”. Tytuł projektu: 'Wdrożenie systemu informatycznego typu B2B integrującego firmę Alfa-Net Rachunkowość dla MSP Leszek Rąpała z partnerami uczestniczącymi w Projekcie’. PLANET jest zintegrowanym systemem kadrowo-płacowym zaprojektowanym do obsługi modeli sieciowych. Integracja polega na pełnym dostępie pracodawcy i obsługującego system specjalisty do danych kadrowo-płacowych w czasie rzeczywistym. System jest interaktywny, dzięki czemu czas reakcji liczony jest w minutach, a nie w dniach. W systemie funkcjonują wyłącznie e-dokumenty (zlikwidowano przesyłanie dokumentów pomiędzy pracodawcą, a administrującym wynagrodzeniami biurem).
Alfa-Net
05-090 Raszyn
ul. Szkolna 9 lok 8
tel. (22) 735-70-80
fax. (22) 720-24-17
e-mail: [email protected] <mailto:[email protected]>
www.alfa-net.com.pl <http://www.alfa-net.com.pl/>
EUROIMPLANT S.A.
Zakres działalności: biotechnologia, prace naukowo-badawcze w dziedzinie nauk medycznych i farmacji.
Firma EUROIMPLANT S.A. z Raszyna powstała w 2007 roku. To oparta na unikalnej wiedzy spółka z branży biotechnologii. Spółka prowadzi działalność badawczo-rozwojową w zakresie medycyny regeneracyjnej, inżynierii tkankowej, toksykologii in vitro, kosmetologii, bankowania tkanek oraz komórek macierzystych. W wyniku realizacji projektów unijnych Euroimplant certyfikował laboratorium w Raszynie oraz decyzją Ministra Zdrowia uzyskał pozwolenie dla prowadzenia Banku Tkanek i Komórek. Fundusze unijne pozwoliły na przeprowadzenie najważniejszego projektu – budowy ultra nowoczesnego laboratorium w Kajetanach pod Warszawą, jednego z pierwszych tego typu w UE. Akcje Spółki Euroimplant S.A. są notowane na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Potwierdzeniem dotychczasowych osiągnięć Euroimplant S.A. jest uzyskanie wielu nagród, m.in. tytułu Krajowego i Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju 2010,Lidera Przedsiębiorczości roku 2011, Nagrody Inwestorów i Giełdy Papierów Wartościowych S.A.
EUROIMPLANT S.A.
05-090 Raszyn
ul. Krucza 13
tel.(22) 886-15-68
fax. (22) 720-24-87
e-mail: [email protected] <mailto:[email protected]>
www.euroipmlant.pl
SALAM Sławomir Zalewski Hotel Hetmański***
Zakres działalności: usługi hotelarskie, usługi gastronomiczne.
Firma SALAM Sławomir Zalewski działa na rynku od ponad 30 lat. Przez dłuższy czas działalności firma zajmowała się przetwórstwem mięsa. Zaopatrywała w wyroby wędliniarskie i świeże mięso sklepy detaliczne, hurtownie oraz jednostki wojskowe na terenie woj. warszawskiego. Firma dysponowała 30 lokalami sklepowymi, w których sprzedawała własne wyroby oraz produkty ogólnospożywcze. W 2008 roku właściciel firmy postanowił zmienić branżę i wystartował w nowej: hotelarstwie. Hotel Hetmański*** został otwarty przy drodze ekspresowej S8 (E67) w Miejscu Obsługi Podróżnego Podlas. Dysponuje 34 pokojami (w tym dwoma apartamentami), restauracją Myśliwską i nowoczesną, w pełni wyposażoną salą konferencyjną. Hotel Hetmański*** stylem nawiązuje do najlepszych zakopiańskich tradycji architektonicznych. Został położony duży nacisk na stosowanie tradycyjnych materiałów takich jak drewno i kamień. W restauracji serwowane są dania tradycyjnej polskiej kuchni szlacheckiej. Nie brakuje również dań kuchni międzynarodowej. Właściciel wykorzystuje swoją wiedzę w zakresie produkcji wędlin, które sam produkuje wyłącznie na potrzeby Gości restauracji. Głównymi klientami Hotelu Hetmański*** są turyści zagraniczni, polscy biznesmeni oraz pracownicy wydelegowani przez przedsiębiorstwa. Z uwagi na bardzo wysoką jakość serwowanych posiłków restauracja cieszy się uznaniem Gości.
Hotel Hetmański*** opiera swoja konkurencyjność na konsekwentnym zapewnianiu Gościom usług najwyższej jakości za przystępną cenę. Dania w restauracji są zawsze wykonane ze świeżych składników.
Firma posiada stronie internetową www.hetmanski.pl <http://www.hetmanski.pl/> prowadzoną w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim. Zebrane jest na niej kompendium wiedzy o hotelu, jego otoczeniu i atrakcjach lokalnych. Kierownictwo hotelu i szef kuchni corocznie odwiedzają targi WorldHotel w Warszawie oraz Międzynarodowe Targi Gastronomiczne Eurogastro w Warszawie. Podwyższanie kwalifikacji pracowników Hotelu Hetmański*** ogniskuje na zapewnieniu im specjalistycznych szkoleń w bardzo wąskich dziedzinach ich aktywności zawodowej w hotelu, w którym świadczą pracę. Przeprowadzono szkolenia z zakresu: obsługi Gościa, znajomości różnych gatunków alkoholi, serwowania wina, obsługi barmańskiej, szkolenia z zakresu przyrządzania kawy na profesjonalnym ekspresie, szkolenia dla kucharek i kelnerek z zakresu wdrażania i utrzymania systemu HACCP oraz dobrej praktyki higienicznej. Właściciel firmy, Pan Sławomir Zalewski, posiada wiele odznaczeń i wyróżnień państwowych i rzemieślniczych, m.in. Platynowy Medal im. Jana Kilińskiego, Srebrny Krzyż Zasługi nadany przez Prezydenta RP.
SALAM Sławomir Zalewski
05-520 Konstancin-Jeziorna
ul. Wilanowska 13/12
Hotel Hetmański***
96-200 Rawa Mazowiecka
Podlas 46
tel. (46) 814-00-61
tax. (46) 814-42-32
[email protected] <mailto:[email protected]>
www.hetmanski.pl
Piekarnia-Cukiernia JADOWSKA Mirosław Laska
Zakres działalności: produkcja pieczywa, produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek.
Firma Piekarnia-Cukiernia Jadowska jest działalnością rodzinną, którą w 1948 roku założył Bolesław Laska, dziadek obecnego właściciela Mirosława Laska. Pan Mirosław Laska, posiadający tytuł Mistrza w rzemiośle piekarstwo przejął firmę w 1981roku.
Firma zatrudnia 30 osobową załogę. Od 1984 roku Pan Mirosław Laska wyszkolił ponad 30 uczniów w zawodzie piekarstwo, dzięki czemu 27 kwietnia 2009 roku Polski Związek Rzemiosła przyznał Panu Mirosławowi Złotą Odznakę Mistrza za szkolenie uczniów w rzemiośle. Piekarnia-Cukiernia Jadowska zajmuje się głównie produkcją bardzo szerokiej gamy pieczywa oraz świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek. Oprócz 4 sklepów firmowych pieczywo rozwożone jest do ponad 300 punktów znajdujących się w województwie mazowieckim.Firma dysponuje nowoczesnym, specjalistycznym, energooszczędnym, ciągle modernizowanym parkiem maszynowym. Stosuje ścisły reżim technologiczny, realizuje program oszczędności energii m.in. poprzez ogrzewanie zakładu wymiennikami ciepła.
Wprowadza nowoczesne formy zarządzania, komputeryzację zapasów surowca i wyrobów gotowych, unikając zbędnych, kłopotliwych i kosztownych w magazynowaniu zapasów.
Stale modernizowany jest park maszynowy, dostosowywany jest do produkcji nowych asortymentów. Piekarnia posiada nowoczesną wysokowydajną linię do chleba i linię do kajzerek.Wdrażane są nowe technologie, obecnie firma przymierza się do zakupu silosów do mąki, dzięki którym jakość mąki znacznie wzrośnie a za tym idzie wzrost jakości wyrobów. Firma posiada certyfikat HACCP.
Firma posiada własne oddające charakter produkcji, utrwalające wizerunek i identyfikację wizualną marki logo, wielobarwny wysokonakładowy folder reklamowy ,szereg drobnych gadżetów reklamowych. Uczestniczymy w targach, giełdach, spotkaniach branżowych i konferencjach:Szkolnych Giełdach promujących zawody rzemieślnicze w powiecie wołomińskim,Powiatowych konkursach Przedsiębiorczości, Wystawach produktów tradycyjnych i ekologicznych Polskie Smaki,Targach maszyn Polagra w Poznaniu.
Firma Piekarnia-Cukiernia Jadowska korzysta z programów pomocowych skierowanych do msp.
W trosce o podnoszenie kwalifikacji zawodowych i bezpieczeństwo pracy organizuje szkolenia zawodowe we własnym zakresie, przygotowuje uczniów w zawodzie do egzaminów czeladniczych, zatrudnia księgową i specjalistę do spraw bhp.
Firma od lat charakteryzuje się dużą stabilnością zatrudnienia, pracownicy czują więź z zakładem i przyjazny stosunek właścicieli .Ich dobra praca i zaangażowanie przekładają się na sukcesy firmy.
Doceniając znaczenie podnoszenia kwalifikacji zawodowych firma deleguje pracowników na różnego typu specjalistyczne szkolenia organizowane przez technologów. Prowadzi również w miarę potrzeb szkolenia w obsłudze nowego sprzętu we własnym zakresie.
Właściciel Piekarni-Cukierni Jadowska dba o to, by jego wyroby były zawsze najwyższej jakości.
Piekarnia-Cukiernia JADOWSKA
Mirosław Laska
05-280 Jadów
ul. Zielona Droga 1a
tel./fax (25) 675-40-64
e-mail: [email protected] <mailto:[email protected]>
Firma Handlowo-Usługowa ESKIMO Andrzej Żak
Zakres działalności: serwis, montaż, naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.
Firma Handlowo – Usługowa ESKIMO z siedzibą w Wołominie przy ul. Mickiewicza 43 A prowadzi działalność w branży sanitarnej i chłodniczej. Projektuje i wykonuje instalacje wentylacyjne na bazie urządzeń VTS CLIMA, SystemAir, VBW , Venture Industries. W zakresie instalacji klimatyzacyjnych, w swoich projektach stosuje urządzenia firm Daikin, LG-E, Fujitsu , których jest autoryzowanym dealerem. Instalacje chłodnicze projektuje i buduje na bazie sprężarek BOCK, Copeland, Maneurop, przy współpracy z polskim producentem agregatów i zespołów sprężarkowych PPH COOL. Dla w/w instalacji świadczy szeroki wachlarz usług serwisowych zapewniając pełny dostęp do oryginalnych części zamiennych.
Firma zatrudnia wysoko wyspecjalizowaną kadrę kierownicza i techniczną. Serwisanci i monterzy posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania w/w usług.
Od 1995 roku w firmie prowadzona jest praktyczna nauka zawodu dla uczniów zasadniczych szkół zawodowych. W sumie wyszkolono ok 10 uczniów. Część z nich do dnia dzisiejszego pracuje w firmie na podstawie umowy o pracę.
W swojej działalności firma ESKIMO wykorzystuje i stosuje najnowsze technologie dotyczące instalacji wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodnictwa. Dotyczą obróbki powietrza z zastosowaniem rygorystycznych przepisów co do jakości, czystości, energooszczędności odzyskiwania energii. W chłodnictwie stosuje najnowsze rozwiązania technologiczne dotyczące zużycia energii elektrycznej w świetle zasilania przemysłowych odbiorów chłodu, stosowania ekologicznych czynników chłodniczych.
Firma posiada certyfikat umożliwiający posługiwanie się substancjami kontrolowanymi ( freony) co zobowiązuje do odzyskiwania szkodliwych czynników chłodniczych.
Firma ESKIMO regularnie uczestniczy w dorocznych targach POLAGRA Poznań, INSTALEXPO w Warszawie, CLIMA WENT – Norymberga. Uczestniczymy także w branżowych konferencjach i szkoleniach organizowanych przez głównych producentów krajowych i zagranicznych np. Daikin, VTS, COOL Termo Schiessl.
W dzisiejszych czasach reklama to podstawa do zaistnienia na rynku dlatego też firma posiada własną stronę internetową. Posiada również własne oddające charakter usług, utrwalające wizerunek logo, oznakowane samochody firmowe, szereg drobnych gadżetów reklamowych.
Najmocniejszą reklamą firmy są wykonane instalacje wentylacyjne, klimatyzacyjne i chłodnicze oraz zadowolenie klientów, którzy polecają naszą firmę innym.Rozwój firmy wymusza podejmowanie co raz to bardziej złożonych technologicznie wyzwań, które obligują do ciągłej edukacji i zapoznawania się z nowymi technologiami. Własne środki finansowe wydane na sprostanie temu wymaganiu pomagają w rozwoju i modernizacji. Rozwój firmy to ciągła inwestycja w park samochodowy, nowoczesne, wysokiej jakości narzędzia, programy projektowe, informatykę.
Firma Handlowo-Usługowa ESKIMO
Andrzej Żak
05-200 Wołomin
ul. Mickiewicza 43A
tel. (22) 787-34-34
fax. (22) 787-65-04
[email protected]
www.eskimo.pl <http://www.eskimo.pl/>
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Janina Bronowska Sp. J.
Zakres działalności: produkcja oraz sprzedaż wyrobów piekarniczych i cukierniczych.
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Czernichów koło Żywca to firma rodzinna powstała w 1994 roku. Spółką zarządza Pani Janina Bronowska przy pomocy synów Pawła mgr prawa i Rafała mgr marketingu oraz córki Eweliny mgr ekonomii. Pani Janina technik-technolog produkcji żywienia, mistrz cukiernictwa i piekarnictwa, Wiceprzewodnicząca Komisji Egzaminacyjnej przy Beskidzkiej Izbie Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Bielsku- Białej. Firma zatrudnia ponad 100 osób Przedmiotem działalności firmy jest produkcja wyrobów piekarniczo-cukierniczych oraz lodów. Natomiast jej celem jest – ustawiczny rozwój. Odzwierciedleniem tego są przeprowadzane przez spółkę liczne inwestycje. Szefostwo i pracownicy uczestniczą w licznych szkoleniach i pokazach w kraju i za granicą, podnosząc swoje kwalifikacje. Zakład szkoli uczniów, którzy biorą udział w wielu konkursach. Zakład wyróżniony wieloma dyplomami oraz odznaczeniami. Firma współpracuje z około 200 indywidualnymi odbiorcami oraz z dużymi sieciami handlowymi na terenie wielu województw w Polsce. Firma zdywersyfikuje swoja sprzedaż prowadząc również sprzedaż swoich wyrobów we własnych ponad 20 sklepach firmowych. Zakład corocznie otwiera kilka lokali firmowych Spółka jest jednym z dwóch zakładów piekarniczo-cukierniczych na terenie byłego województwa bielskiego posiadających Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000 i Systemu Bezpieczeństwa Żywności HACCP. Spółka wspiera liczne akcje charytatywne. Firma bardzo dobrze orientuje się na rynku i dysponuje najnowszymi technologiami. Ogromny nacisk kładzie na jakość swoich produktów i surowców zużytych do produkcji. Spotyka się w niej tradycję i nowoczesność. – stare receptury, nowoczesne urządzenia i technologie.
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy Janina Bronowska Sp.j. jest nie tylko firmą prężnie rozwijającą się, ale także wiarygodną i dochodową, której zależy na utrzymaniu renomy zakładu z wysoką jakością produktów.
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy
Janina Bronowska Sp. J.
34-311 Czernichów
ul. Piekarska 1
tel. (33) 860-35-55
fax. (33) 866-12-55
e-mail: [email protected]
www.piekarniaczernichow.pl <http://www.piekarniaczernichow.pl/>
Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne
’ASTWA Sp. z o.o.
Zakres działalności: kompleksowe usługi w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, przemysłowymi i niebezpiecznymi.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne ASTWA Sp. z o.o. jest jedną z najbardziej dynamicznych firm zajmujących się wywozem, transportem i utylizacją odpadów w województwie podlaskim. ASTWA istnieje od 1992 roku i prowadzi działalność gospodarczą uwzględniającą interesy społeczne i ochronę środowiska, a także pozytywne relacje z kontrahentami. Strategią ASTWY jest osiągnięcie pozycji lidera rynku odpadów w województwie podlaskim, generowanie 'zielonego’ zysku przy jednoczesnym zapewnieniu higieny terenów zamieszkałych i utrzymaniu w dobrym stanie otoczenia. Misją jest prowadzenie działalności gospodarczej w poszanowaniu środowiska naturalnego, zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju. ASTWA prowadzi aktywny udział w akcjach społecznych na rzecz promocji i rozwoju świadomości ekologicznej oraz ochrony środowiska.
Astwa dysponuje własnym, nowoczesnym taborem samochodowym i specjalistycznym sprzętem niezbędnym do wykonywania usług. Przedsiębiorstwo w swojej działalności stawia nie tylko na optymalną jakość świadczonych usług, ale również na najwyższą estetykę przy minimalizowaniu wpływu na środowisko. ASTWA jako pierwsza w regionie pónocno-wschodnim Polski zapoczątkowała program selektywnej zbiórki odpadów mających cechy surowców wtórnych.
Dyrektor Generalny PU-A 'ASTWA” Sp. z o.o. jest współautorem Patentu Nr 191856 na wynalazek pt. 'Sposób otrzymywania środka do zwalczania śliskości zimowej, środek do zwalczania śliskości zimowej i sposób zwalczania śliskości zimowej”.
W kwestii wymogów formalnych firma ASTWA posiada wszystkie wymagane zezwolenia i uprawnienia do kompleksowego gospodarowania odpadami, a ponadto jako pierwsza spośród lokalnych firma świadczących usługi komunalne wdrożyła Zintegrowany System Zarządzania. Zapewniający wykonanie usług o odpowiedniej jakości (ISO 9001), w sposób przyjazny dla środowiska (ISO 14001) i bezpiecznie (PN-N-18001) na terenie Zielonych Płuc Polski (prawo używania znaku promocyjnego ZIELONE PŁUCA POLSKI od 2000 r.)
ASTWA aktywnie uczestniczy w życiu publicznym i społecznym regionu. Chętnie wspiera wszelkie inicjatywy związane z ochroną środowiska, aktywizujące społeczność lokalną. Aktywnie korzysta z programów pomocowych skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw, aby wciąż podnosić swą konkurencyjność.
Ponadto ASTWA jest laureatem wielu nagród i wyróżnień w tym tytuł Lidera Polskiej Ekologii; Ambasadora Biznesu; Firma Bliska Środowisku; Lidera Rynku; Euro Lidera, a także w latach 2001, 2005, 2008, 2010 Lidera Przedsiębiorczości.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne 'ASTWA Sp. z o.o.
15-102 Białystok
ul. Kombatantów 4
tel. (85) 65-48-450; (85) 67-60-523
fax. (85) 65-39-822
e-mail: [email protected]
www.astwa.pl <http://www.astwa.pl/>
ASPROD Sp. z o.o.
Zakres działalności: produkcja i sprzedaż pieczywa, ciasta oraz wyrobów ciastkarskich.
Piekarnia – Cukiernia Asprod powstała ponad 20 lat temu. Stoiska firmowe znajdują się na terenie województwa zachodniopomorskiego, lubuskiego i wielkopolskiego. Firma współpracuje z lokalnymi sieciami handlowymi oraz indywidualnymi odbiorcami detalicznymi.
W ofercie Piekarni Asprod znajdą Państwo chleby sygnowane znakiem Poznaj Dobrą Żywność (PDŻ), nadawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Znak PDŻ potwierdza wysoką jakość artykułów rolno-spożywczych i spełnianie wymagań jakości handlowej.
Pieczywo wypiekane w Piekarni – Cukierni Asprod jest efektem połączenia tradycyjnych receptur, bogactwa naturalnych składników i zastosowania sprawdzonych sposobów wypieku.
Piekarze i cukiernicy codziennie wypiekają dla Państwa pieczywo i ciasta różnego gatunku. Chlepy pieczone są na naturalnych zakwasach i nie zawierają konserwantów. Wyroby cukiernicze są wytwarzane z wysokiej jakości surowców, posiadają wyśmienity i niepowtarzalny smak.
Dbając o walory smakowe chlebów pracownicy Asprodu nie zapominają o ich wartościach zdrowotnych. Pełnowartościowe pieczywo, które jest oferowane każdego dnia, zawiera składniki sprzyjające zwalczaniu współczesnych chorób cywilizacyjnych.
Najważniejszym celem dla osób pracujących w Asprodzie jest to, aby wszyscy klienci z przyjemnością sięgali po pieczywo i ciasto firmy Asprod. Celem firmy jest to, aby jej produkty pojawiały sie na stołach podczas najważniejszych uroczystości rodzinnych, jak i w czasie codziennych posiłków. Wypiekając chleb powszedni firma stara się, aby był on wyjątkowy…
ASPROD Sp. z o.o.
72-123 Kliniska Wielkie
ul. Piastowska 46
tel. (91) 460-24-00
fax. (91) 460-24-01
e-mail: info@ <mailto:info@>asprod.com.pl
www.asprod.com.pl
ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych
Zakres działalności: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych.
ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych to Społeczność, którą łączy pasja i chęć stworzenia takiej organizacji, w której cele biznesowe będą realizowane w oparciu o najważniejsze dla Niej wartości. Są to klienci ANG Spółdzielni Doradców Kredytowych, a także Współpracownicy i Partnerzy finansowi (banki, firmy leasingowe), Partnerzy sprzedaży (deweloperzy, pośrednicy nieruchomości) oraz Kontrahenci.
Przyjęta forma organizacyjna spółdzielni interesów, mimo, że korzeniami sięga daleko w przeszłość, w dzisiejszej rzeczywistości jest zupełnie innowacyjna. ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych jest pierwsza w branży finansowej, w której w 100% właścicielami są jej pracownicy. Jest to pierwsza taka propozycja dla doradców kredytowych na rynku – możliwości posiadania realnego wpływu na wartość firmy, w której się pracuje. Spółdzielnia specjalizuje się w produktach kredytowych, przede wszystkim kredytach hipotecznych oraz uzupełniająco pożyczkach gotówkowych i produktach finansowych dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Spółdzielnia dla swoich Klientów jest niezależnym, profesjonalnym doradcą kredytowym, wsłuchanym w potrzeby Klientów, rozumiejącym i reagującym na te potrzeby, wyróżniającym się standardami pracy oraz skutecznością w działaniu. Misją firmy jest spełniać na najwyższym poziomie potrzeby Klientów w zakresie usług finansowych. Firma chce nadać inne znaczenie określeniu 'dbanie o relacje z klientami”. Wysokie standardy pracy i kwalifikacji doradców są warunkiem pracy w naszej firmie. Spółdzielnia dba również o relacje z partnerami finansowymi, których produkty doradzane przez nas będą spełniać potrzeby naszych Klientów.
ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych posiada 231 doradców i 63 zespoły w całym kraju.
Po 18 miesiącach działalności operacyjnej Spółdzielnia zalicza się do jednej z największych firm doradztwa kredytowego w Polsce.
Więcej informacji na temat ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych znajdą Państwo na stronie www.angkredyty.pl <http://www.angkredyty.pl/> lub na profilu na Facebooku: <http://facebook.com/spoldzielnia>
Spółdzielnia ściśle współpracuje z firmą z grupy ANG Inwestycje i Ubezpieczenia Sp. z o.o. www.angdoradcy.pl <http://www.angdoradcy.pl/>, zajmująca się doradztwem w zakresie potrzeb związanych z produktami ubezpieczeniowymi, oszczędnościowymi i inwestycyjnymi.
ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2
tel. (22) 526-61-08
fax. (22) 395-50-46
e-mail:[email protected]
<http://angkredyty.pl/>